054-4333585 

ר י פ ו י  ה ו ל י ס ט י   ט ב ע י

 א י מ ו ן   ת ז ו נ ת י    

ליווי תהליכי ניקוי הגוף והכבד 

ס ד נ א ו ת   ו ה ר צ א ו ת

בריאות = מצב פיזי, נפשי וחברתי טוב
התמחות בבעיות עיכול,כבד שומני,קנדידה,דלקות פרקים,הרזיה 

 ענת קידר עמית - נטורופתית

עקוב אחרינו דרך הקישורים הבאים:

 מספר טיפים קטנים אך מאוד בסיסיים לכל אחד בתהליך של הרזייה:

  • תמיד לשלב באורח החיים ספורט אירובי (הליכה, ריצה, אופניים, ריקוד, שחייה), לפחות חצי שעה ביום, לפחות 3 פעמים בשבוע.

  • למלא את רב הצלחת בכל ארוחה בירקות בשלל צבעים.


  • לשתות הרבה מים, 2 כוסות מים לפני כל ארוחה יתרמו לתחושת השובע.


  • לסיים לאכול בארוחת הערב עד השעה 7-8, לאחר מכן רק לשתות.

קרא עוד

הרזייה הוליסטית - ההרזיה הנכונה

טיפול נטורופתי הוליסטי בהרזיה משלב תזונה בריאה והרגלים נכונים יחד עם שיטות מודעות, גוף נפש ואימון אישי והכל בהתאמה אישית לאדם . אנו משלבים תהליכי ניקוי לגוף, שימוש בצמחים ותוספים לשיפור חילוף החומרים, למניעת רעב והפתת הצורך בפחמימות וסוכרים. והתוצאות מורגשות וכמובן "נראות לעין" לאורך זמן.

חודשי החגים והחופשות הינם  תקופה נפלאה: יצאנו מהשיגרה, חופש, טיולים, משפחה, חברים. ארחנו והתארחנו, וחגגנו מארוחה אחת לשנייה. גם לספורט לא היה זמן בין שטף האירועים, וגם בשל הבטן הכבדה ותחושת החופש המתמשכת. וכך התוצאה בהחלט נראית לעין, המכנסיים לוחצות במקרה הטוב, או שהכפתור כבר אינו נסגר במקרה הפחות טוב. כן עלינו במשקל !!

אז מה עושים כעת כשהחגיגות הסתיימו?? כיצד חוזרים למשקל תקין?? כיצד עוברים תהליך הרזייה נכונה ?? והחשוב ביותר, כיצד שומרים על המשקל ?!

הטיפול בעודף משקל לפי הגישה ההוליסטית, מתייחס לכל מערכות הגוף, משלב את החיבור בין גוף לנפש, ומותאם לאדם ולצרכיו. ירידה במשקל אינה המטרה העיקרית !! המטרה הינה לאכול אוכל בריא, המתאים לי באופן אישי, בכמות הנכונה, בשילובים הנכונים, בזמן הנכון, מהסיבות הנכונות ותוך שליטה עצמית.
מאוד חשוב לברר מה הם הצרכים הפיזיים והנפשיים המובילים לאכילת יתר. מה הם גורמי הההשמנה האישיים שלנו וכמובן להתייחס אליהם ולא להדחיקם.

הגישה הנטורופתית הוליסטית טוענת, שכאשר אנו אוכלים את המזון המתאים לנו, גופינו מרוצה, התאבון מתאזן וכך מתאזן גם המשקל. ואז אין צורך בספירת קלוריות או מדידת כמויות מדוייקות.
לכן מאוד חשוב לברר מה הם המזונות המתאימים לנו, למערכות גופינו החלשות, לאורח חיינו, ואילו מזונות מפריעים לגוף שלנו ומהם להימנע או להמעיט באכילתם.
 
מנסיוני במשך שנים רבות ראיתי שהתוצאות הטובות ביותר של הרזייה ושמירה על המשקל לאורך זמן, מתקבלות כשהתזונה מותאמת לאדם, ומועילה לו גם בתחושה טובה וגם בפתרון תופעות ובעיות בריאות שונות.
לדוגמא, לאדם הסובל מעודף
ליחה ושיעול כרוני, אמליץ להימנע מחלב ומוצריו, חיטה ומוצריה, תירס, בננה וכו. וכתחליפים אמליץ לאכול מוצרי עיזים, דגנים אחרים (שיפון, אורז מלא, קינואה, שיבולת שועל וכו), ירקות ירוקים ולבנים, והרבה לימון. שמירה על הרגלים אלו כבר יביאו לירידה במשקל, כי כבר אי אפשר לחטוף כל עוגיה שנמצאת באזור. והתחושה הטובה תעודד אותו לשמור על הרגלים חדשים אלו לאורך זמן.

בתהליכי הרזייה אנחנו משלבים תמיד תהליכי ניקוי. כאשר השומן בגוף מתפרק, מתפזרים כל אותם רעלים שנאגרו בתאי השומן, וחשוב מאוד לעזור להם לצאת מהגוף. אני ממליצה על תפריט ניקוי מיוחד, המתאים לאדם ולצרכיו, מיום ניקוי פעם בשבוע עד חודש שלם של ניקוי. בתקופת הניקוי אני ממליצה לשלב צמחי מרפא מנקים בחליטות כתה או בפורמולות מיוחדות.

לעידוד תהליך ההרזיה והתמודדות עם הקשיים אני משלבת:
תוספי מזון שונים
כמו: פסיליום שמעודד מלאות ושובע, כרום פיקולינט שמאזן רמות סוכר בדם ובכך ממתן את הצורך באוכל ומתוקים. אצות ים שמשפרות את חילוף החומרים, וישנן גם פורמולות ייעודית להרזייה המשלבות ויטמינים וצמחים התומכים בתהליך מכל צדדיו.
צמחי מרפא מגוונים, שחלקם מגבירים את הפעילות המטבולית כמו גארנה, אחרים מונעים צורך במתוק כמו גימנמה. אחרים תומכים בניקוי הכבד ומערכת העיכול כמו שן ארי, ויש התומכים במערכת העצבים למניעת הסטרס שמלווה בדרך כלל את תהליך ההרזייה.
פרחי באך המטפלים בגורמים הנפשיים והרגשיים שגורמים להשמנה, המקשים על ההרזייה ואף תומכים בשינויים שנעשים בתהליך הזה. למשל "שרי פלאם" שמטפל בחוסר שליטה או "וולנאט" שמטפל בשינוי ובהתמכרות לאוכל.
תרגילים בדמיון מודרך וחשיבה חיובית, זאת כדי לראות את המטרה שלנו בברור. כלומר גוף נעים למראה, מלא אנרגיה וחיוניות, ובכך להגביר את היכולת שלנו להיות בתהליך ולהגיע למטרה שלנו...הרזייה.

לסיום אציין כאן מספר טיפים קטנים אך מאוד בסיסיים לכל אחד בתהליך של הרזייה:
  • תמיד לשלב באורח החיים ספורט אירובי (הליכה, ריצה, אופניים, ריקוד, שחייה), לפחות חצי שעה ביום, לפחות 3 פעמים בשבוע.
  • למלא את רב הצלחת בכל ארוחה בירקות בשלל צבעים.
  • לשתות הרבה מים, 2 כוסות מים לפני כל ארוחה יתרמו לתחושת השובע.
  • לסיים לאכול בארוחת הערב עד השעה 7-8, לאחר מכן רק לשתות.


  • הערה: ההמלצות הן כלליות בלבד, כדי ליטול תוספי מזון וצמחי מרפא חובה לקבל התאמה אישית מאיש מקצוע.
    הנך מוזמן לתאם מפגש לבניית תוכנית טיפול אישית עבורך